Gerelateerd - SPF - Sender Policy Frameword record
Gerelateerd - E-mails uit (vele) landen blokkeren in Microsoft Outlook
Gerelateerd - SPF Check, Error 550 5.7.26
Gerelateerd - SPF
Gerelateerd - Spamfilter
Gerelateerd - Spamlijsten
Gerelateerd - Outlook menu
Gerelateerd - E-mail menu
Gerelateerd - DNS


Microsoft
Exchange
LINK - Bescherming tegen spam in EOP
LINK - Fouten in spamfilters beheren


Gmail & Spam
Google
LINK - Spam in Gmail markeren of de markering opheffen
LINK - Google - Voorkomen dat e-mails aan Gmail-gebruikers worden geblokkeerd of gemarkeerd als spam

Overige, Nederlands
LINK - Androidplanet.nl - Spam-mail in Gmail blokkeren en voorkomen: zo doe je dat
LINK - Consumentenbond.nl - Spam mail blokkeren en voorkomen
LINK - SenoirWeb.nl - Mails blokkeren in Gmail
LINK - WikiHow.com - Spam blokkeren in Gmail

Overige, Engels
LINK - Handling Spam in Gmail



E-Mail komt terug met een foutmelding
LINK - Google - E-mails worden teruggestuurd met een foutmelding



E-Mail komt niet aan en U krijgt de mail terug met foutcode 550 5.7.26
U stuurt iemand een mail en U ontvangt de mail terug met de foutcode: 550 5.7.26
Zie de link hieronder met informatie en oplossingen voor dit probleem.

LINK - SPF Check
LINK - SPF
LINK - SPF Record



Mijn verstuurde Mail wordt gezien als Spam
Mijn verzonden e-mail ( bijvoorbeeld een .pdf factuur ) komt bij de ontvanger niet
terecht in Postvak IN maar in de Spambox of de map Ongewenste e-mail,
of nog erger, de mail komt niet aan bij de ontvanger !
Hoe kan dat en wat kan ik daar zelf aan doen ?

100% voorkomen kunt U dit niet, maar tot op zekere hoogte kunt U daar wel wat aan doen
om dit te voorkomen. In de diverse links hieronder kunt U nalezen wat U daar zelf aan
kunt doen om dit te voorkomen.

SFP Record laten instellen door uw hosting-provider
Een oplossing voor het probleem dat uw mail bij de ontvanger niet aankomt of wordt
gezien als spam is om bij uw hostingprovider voor uw eigen domeinnaam
( www.websitenaam.nl ) een SPF record te laten instellen in de DNS
van uw domein.

SPF is een standaardmethode voor e-mailverificatie. SPF beschermt uw domein
tegen spoofing en voorkomt dat uitgaande berichten als spam worden gemarkeerd
door ontvangstservers. Met SPF geeft U de e-mailservers op die e-mails mogen
sturen namens uw domein. Ontvangstservers gebruiken SPF om te controleren of
inkomende berichten die vanuit uw domein afkomstig lijken te zijn, zijn gestuurd
door servers die U heeft geautoriseerd.
Als U SPF niet gebruikt, lopen berichten vanuit uw organisatie of domein een groter
risico om te worden gemarkeerd als spam door ontvangstmailservers.

Aan het instellen van een SPF-record voor uw domein zijn vaak geen kosten verbonden.
Echter, U dient zelf wel de aanvraag in te dienen per e-mail voor het instellen van
een SPF-record op uw domein, vanaf uw eigen domein e-mail adres, bij uw provider.

Neem hiervoor contact op het het bedrijf dat uw website/e-mail host of uw websitemaker.
Zijn kunnen voor U een SPF-record instellen of het voor U regelen.
Heeft U een Nederlandse domeinnaam ( www.websitenaam.nl ) dan kunt U via
de site: www.sidn.nl opvragen en zien bij welk bedrijf uw website gehost is.
Dit is vaak ook de partij waar uw e-mail is ondergebracht.
Vul op de site van de SIDN uw websitenaam in.

LINK - sidn.nl

Voor meer info, zie de link hieronder.

LINK - SPF
LINK - SPF Record
FOTOS - SPF Record



Nederlands
LINK - Antagonist - Waarom komt mijn e-mail bij de ontvanger in de spam?
LINK - Neostrada - Waarom worden mijn mails als spam gezien?
LINK - Vlot-en-goed - Voorkom dat je MailChimp nieuwsbrief als spam wordt gezien
LINK - Enormail - Hoe voorkom ik dat mijn mail in de spambox terecht komt?
LINK - Dodo - Email komt niet aan. IP staat op een Spamfilter blacklist
LINK - Domein-direct - Mijn mail wordt als spam gezien of komt niet aan
LINK - Buro KREAS - Waarom komt mijn e-mail / nieuwsbrief niet aan?
LINK - Consumentenbond - Spam blokkeren en voorkomen

Engels
LINK - Google.com - why is my email seen as spam
LINK - Microsoft.com - My email address is being seen as junk/spam by hotmail/live
LINK - Google.com - Why are my emails going to recipient spam? How can I stop this?
LINK - Sendx.io- 7 Reasons Why Your Emails Go To Spam (And Solution For Each)
LINK - Sendgrid.com - How to Stop Your Emails From Going to Spam - 10 Tips
LINK - Sleeknote.com - Here's Why Emails Go to Spam (and What to Do About It)
LINK - Optinmonster.com - 12 Reasons Why Your Emails Go in the Spam Box (and How to Make Sure They Don't)
LINK - Codeinwp.com - Why Are My Emails Going to Spam? 6 Ways to Fix the Problem
LINK - Kinsta.com - 9 Reasons Why Your Emails Go to Spam
LINK - Howtogeek.com - How to Stop Legitimate Emails From Getting Marked as Spam
LINK - Gobluemedia.com - Why Are My Emails Going To Spam? The Easy Solution
LINK - Coherentpath.com - 12-Step Guide On How To Prevent Emails From Going To Spam
LINK - Omnikick.com - Why Are My Emails Going to Spam
LINK - Onlydomains.com - Why are my emails being marked as spam?
LINK - Sendx.io - 504 Spam Trigger Words To Avoid And Land Into Inbox
LINK - Inmotionhosting.com - How do I stop my emails from being labeled as spam?
LINK - Socketlabs.com - 5 Reasons Why Your Email Goes to Spam Instead of the Inbox
LINK - Popupsmart.com - Why Do Emails Go to Spam Instead of Inbox & What to Do So They Don't Anymore
LINK - Glockapps.com - Why Is My Email Filtered as Spam?
LINK - Getresponse.com - Emails Going to Spam? 12 Reasons Why That Happens and What You Can Do About It
LINK - User.com - Why do my emails end up in the spam folder?
LINK - Yesware.com - Top 5 Reasons Your Emails Are Going to Spam
LINK - Mailchimp.com - What is Spam? How to Avoid Spam Filters
LINK - Practical365.com - How to keep your emails out of the recipient's spam folder
LINK - Omnisend.com - 11 Reasons Why Your Email Goes to Spam
LINK - Dreamhost.com - Why is my email going to spam?
LINK - A2hosting.com - How To Prevent Outgoing Email From Being Marked As Spam
LINK - Linuxbabe.com - 6 Effective Tips to Stop Your Emails Being Marked as Spam
LINK - Activecampaign.com - How do I know if my email went to spam?
LINK - Businessinsider.com - How to stop emails from going into your spam folder in Gmail in 2 different ways



Gmail & Spam
LINK - Gmail markeert geldige e-mailberichten als spam
LINK - Voorkomen dat e-mails aan Gmail-gebruikers worden geblokkeerd of gemarkeerd als spam
LINK - Spam in Gmail markeren of de markering opheffen
LINK - Ik ontvang geen e-mails van een bepaalde afzender

Geen mail ontvangen in Gmail in Postvak IN? Kijk bij Gmail dan ook even in het linker menu in de Spam-box !



CAN-SPAM ACT
LINK - CAN-SPAM Act: A Compliance Guide for Business



Uw factuur komt niet aan bij de ontvanger
Uit de praktijk
Probleem
Uw factuur welke U heeft gestuurd naar de klant is niet aangekomen bij de klant.
Dit is een typisch antwoord van klanten aan wie U digitiaal heeft gefactureerd en
uw factuur niet op tijd betalen.

Oorzaak
De klant heeft uw factuur wel ontvangen, maar die zit bij de klant niet in POSTVAK IN
maar in de map Ongewenste mail of de Spam-map.

Oplossing
De ontvanger dient 2 dingen te doen met uw factuur:
1.
- Hij/zij gaat naar zijn/haar spam-map of de map met ongewenste e-mail
- Klikt met de rechter muisknop op uw factuur
- Kiest uit het menu: Verplaatsen naar map...
- Kiest: POSTVAK IN
2.
- Hij/zij klikt met de rechter muisknop nogmaals op uw factuur
- Kiest uit het menu: Ongewenste e-mail
- Kiest daarna: Afzender toevoegen aan de lijst met veilige afzenders


Redenen waarom uw factuur niet is aangekomen bij de ontvanger:

- De mailbox van de ontvanger zit vol
- Uw factuur is bij de ontvanger in de spambox aanbelandt
- Het door U gebruikte e-mailadres is onjuist

LINK - Mijn klant heeft mijn factuur niet ontvangen
LINK - KvK : Klant betaalt factuur niet: stappenplan



Redenen waarom uw e-mail bij de ontvanger in de spam-box terecht komt
Er zijn vele redenen waarom uw e-mail bij de ontvanger in de spam-box terecht kan komen.
In de vele Engels-talige links hierboven op deze pagina worden vele redenen aangegeven
waarom dit zou kunnen.
Niet iedereen kan goed Engels, derhalve gaan we hieronder een aantal van de Engelstalige
redenen in de links hierboven vertalen met een vertaalprogramma en hieronder in het
Nederlands weergeven, zodat U de inhoud veel beter kunt lezen. Hoewel sommige zinnen
behoorlijk 'krom' uit de vertaalmachine komen, is de boodschap wel duidelijk.


De komende tijd zullen we meer redenen opnemen en de kromme zinnen beter vertalen naar
het Nederlands ...

1. U heeft geen SPF-record ingesteld voor uw eigen domein
U verstuurd email vanaf uw eigen domein ( www.uwwebsitenaam.nl ).
U heeft bijv. een mail gestuurd aan iemand met een naam@gmail.com mail adres en
U ontvangt een bericht terug van Google dat uw mail niet wordt geaccepteerd en dat U
een SPF-Record dient in te stellen voor uw domeinnaam: www.uwwebsitenaam.nl
Voor meer info, zie de link hieronder:

LINK - SPF-Record, error 550 5.7.26

2. Geen toestemming gekregen van ontvangers
Het zou geen verrassing moeten zijn dat e-mail alleen mag worden verzonden naar mensen die ze willen ontvangen.
Dit is een van de belangrijkste principes die je moet volgen, omdat het je altijd zal helpen verbeteren
leverbaarheid. In plaats van onbetrouwbare bulk-e-maillijsten te kopen, zal dat de reputatie van uw afzender verpesten
en afleverbaarheid, bouw opt-in-lijsten op via uw website of applicatie. Maak het gemakkelijk en aantrekkelijk
zodat uw webverkeer zich bij uw e-maillijst voegt. Dit kan zo simpel zijn als het maken van de abonneerknop
gemakkelijk toegankelijk zijn, of een beloning aanbieden voor deelname. Het maakt niet uit hoe u het doet, het
maken van deze lijsten organisch zal er ongetwijfeld voor zorgen dat je e-mail in de inbox terechtkomt.

3. Ontvang negatieve betrokkenheid
Een van de redenen waarom het vorige punt zo belangrijk is, is omdat wanneer het echt wil en
geïnteresseerde mensen uw e-mails ontvangen, is de kans groter dat ze op een positieve manier reageren.
Dit betekent dat ze uw e-mail openen, verkennen, ermee communiceren en mogelijk doorsturen. Positief
dergelijke betrokkenheid wordt nauwlettend gevolgd door mailboxproviders en zal je afzender helpen opdrijven
reputatie. Hoe hoger uw reputatie, hoe meer e-mails in de inbox terechtkomen in plaats van de
spam-map. Alles wat u als afzender van e-mail kunt doen om een gezonde, positieve betrokkenheid te stimuleren
met uw e-mail zal een lange weg gaan om uw e-mail in de inbox te laten landen.

4. Uw IP-adres heeft een slechte reputatie
Afhankelijk van uw configuratie voor het verzenden van e-mail, verzendt u mogelijk op een gedeeld IP-adres.
Hoewel dit op basis van een aantal factoren de beste optie voor u kan zijn, kan het delen van een
IP-adres ook nadelen hebben. Als het IP-adres dat u verzendt al een negatieve reputatie heeft vanwege
vorige of huidige afzenders met slechte gewoonten, dan heeft u te maken met de gevolgen hiervan en uw
e-mails zullen in de spam terechtkomen. Hoewel u niet veel kunt doen om dit probleem te voorkomen,
kan het werken met een gerenommeerde e-mailserviceprovider u zeker helpen om op de
juiste spoor. E-mailserviceproviders zullen al het nodige werk doen om hun IP-adressen te waarborgen
dat het goed onderhouden adressen zijn, om zo de best mogelijke leverbaarheid te bevorderen.
Als je meer dan 100.000 e-mails per maand verstuurt, kun je de plaatsing van je inbox verbeteren
met een speciaal IP-adres.

5. Geen afmeldlink
Het hebben van een gemakkelijk zichtbare en toegankelijke afmeldlink onderaan uw e-mail
een grote impact op uw deliverability. Op het eerste gezicht lijkt het waarschijnlijk het tegenovergestelde
wees waar, maar hier is waarom een afmeldknop essentieel is: ik snap het, je wilt mensen op je
lijsten om op uw lijsten te blijven, maar de waarheid is dat er altijd mensen zullen zijn die dat willen
om uw e-mails op een gegeven moment te ontvangen, maar niet meer. Deze mensen moeten het gemakkelijk hebben
optie om u af te melden voor e-mails via een uitschrijfknop. Als ze dat niet doen, wordt de kans groter
markeer u als spam, wat de reputatie van uw afzender verlaagt en uiteindelijk uw vermogen om
bereik de inbox. Het hebben van een groot aantal spamklachten op uw e-mail is gemakkelijk een van de
meest schadelijke factoren in afleverbaarheid.

6. Slecht e-mailontwerp
Bij het ontwerpen van de e-mail die u naar uw ontvangers wilt sturen, is het belangrijk dat u deze volgt
een paar praktische tips:

- De e-mail moet mobielvriendelijk en desktop-compatibel zijn
- De e-mail moet merkgebonden zijn, zodat mensen u gemakkelijk kunnen herkennen (dit omvat zaken als kleuren,
lettertypen, afbeeldingen en toon)
- Uw e-mail mag niet alleen afbeeldingen zijn, maar moet een goede beeld / tekstverhouding hebben
- Vermijd spam-triggerwoorden zoals "gratis", "beste vriend", "zonder risico", "speciale aanbieding", enz.
- Als het een marketing-e-mail is, moet de e-mail een fysiek adres bevatten om te blijven voldoen aan CAN-SPAM
- De tekst in uw e-mail moet eenvoudig, to-the-point en gemakkelijk te gebruiken zijn voor snelle lezers

7. Krijg altijd toestemming om e-mails te verzenden
Niets zal uw e-mails sneller als spam laten markeren dan zonder toestemming een e-mail te sturen.
Bedenk eens wat u doet als u een e-mail ontvangt van een onbekende afzender. Ervan uitgaande dat het
e-mail komt zelfs door het spamfilter van uw e-mailservice, u gaat het markeren als spam
zonder het zelfs maar te openen.
Het sturen van marketingmails aan mensen zonder hun toestemming is geen recept voor zakelijk
succes op de lange termijn. Als u abonnees wilt overtuigen om bij u te kopen, wilt u dat ze dat ook
zijn betrokken en geïnteresseerd. Willekeurige e-mailontvangers zijn geen van beide; ze zijn op zijn
best onverschillig en eerder geïrriteerd als ze een e-mail krijgen van iemand die ze niet kennen. Vraag
altijd toestemming voordat u een e-mail verstuurt; het is zowel ethisch als financieel de best practice.

8. Volg de wetten die van toepassing zijn op e-mailmarketing
Over ethiek gesproken, u moet zich bewust zijn van de wetten die van toepassing zijn op digitale
marketing communicatie. In het bijzonder moet u bekend zijn met de CAN-SPAM Act, die
beschrijft de praktijken die u moet gebruiken bij het verzenden van commerciële e-mails.
U hoeft niet elke regel van de wet te lezen, maar u moet weten dat er harde regels zijn
sancties voor het verzenden van spam-e-mails. Hoe weet je of een e-mail (legaal) spam is?
De CAN-SPAM Act definieert spam-e-mail als elk bericht dat u:

- Verzenden zonder toestemming van de ontvanger.
- Verzenden zonder een postadres op te geven.
- Verzend met een misleidende onderwerpregel.
- Verzenden zonder een manier op te nemen waarop ontvangers zich kunnen afmelden.

U hoeft zich geen zorgen te maken over het bovenstaande, aangezien alle moderne
e-mailmarketing programma's zorgen ervoor dat u zich standaard houdt aan het postadres
en opt-outs. Maar je moet voorzichtig zijn met je onderwerpregels.

9. Schrijf geen onderwerpregels met spam
In het verleden waren er specifieke lijsten met "spam-triggerwoorden" die u in uw marketing
moest vermijden e-mails zijn spamfilters nu veel geavanceerder. Daarom, in plaats van te
focussen op specifieke woorden te vermijden, is het het beste om meer holistisch te denken
en ervoor te zorgen dat u niet schrijft onderwerpregels die klinken als spam.
Betekent dit dat u nooit e-mails met onderwerpregels mag verzenden met kortingen of
aanbiedingen? Natuurlijk niet, maar het laat wel zien dat je voorzichtig moet zijn met
dit soort onderwerpregels.

10. Verwijder verlaten e-mailadressen uit uw lijst
Een statistiek die spamfilters gebruiken om foutieve e-mails op te vangen, is kijken naar
hoeveel de e-mails waarnaar u verzendt, zijn actief. Als het percentage te laag is, dan
dat kan een teken zijn dat u spam-e-mailinhoud verzendt.
Om ervoor te zorgen dat dit niet gebeurt, moet u regelmatig gekoppelde adressen
verwijderen met e-mailaccounts die niet actief lijken te zijn. Als iemand uw
e-mails in een lange tijd, dan is het waarschijnlijk veilig om ze van uw lijst te verwijderen.
Je kunt dit vergelijken met het snoeien van een boom. Je snijdt nu kleine stukjes weg om
de algemene voortdurende gezondheid van de boom te behouden.
Dit advies is natuurlijk alleen van toepassing als een klein aantal van uw abonnees niet
aanspreekt met uw inhoud. Als u over het algemeen lage open tarieven voor e-mail heeft,
moet u misschien opnieuw nadenken uw algehele e-mailmarketingstrategie, aangezien
dit op een dieper probleem kan duiden dan alleen een weinig inactieve e-mailadressen.



Meer info
LINK - Wolters Kluwer - De digitale factuur: waarom u dit jaar nog moet omschakelen
LINK - Factuur niet ontvangen? ontvanger is verantwoordelijk



Spam woorden welke U beter kunt vermijden in uw e-mail
$$$
%
% Tevreden
% vrij
Aanbieding voor een maand op proef
Aanbieding voor lange afstanden
Aanbod
Aandelenselectie
Aankoop niet verplicht
Aanmelden
Aanvaarding
Abonneren
Accepteer creditcards
Advertentie
Afdrukken en faxen
Afmelden
Alle
Alleen serieus
Amerikaanse dollars
Annuleer op elk moment
Automatische e-mailverwijdering
Begin nu
Begunstigde
Behoudt zich het recht voor
Bel
Bel gratis
Bel nu
Belangrijke informatie over
Beloof je
Ben je afgewezen?
Beperkte tijd
Bericht bevat
Bericht bevat disclaimer
Beroemdheid
Bespaar
Bespaar veel geld
Beste [e-mail / vriend / iemand]
Beste prijs
Bestel nu
Bestel vandaag
Bestellen
Bestelling verzonden door
Bestellingen verzonden door
Bestelstatus
Betaalbaar
Betaald worden
Beveilig de kennisgeving
Beweert in overeenstemming te zijn met een spamwet
Beweert legaal te zijn
Beweert niets te verkopen
Bezoek onze website
Bonus
Buiten de kust
Bulk email
Burgerservicenummer
Cadeaubon
Casino
Cent op de dollar
Centen per dag
Cheque of postwissel
Citaat
Citaten
Claims
Concurreer voor uw bedrijf
Consolideer uw schuld
Contant geld
Contante bonus
Controleren
Credit
Creditcard aanbiedingen
De beste tarieven
Deal
DIAGNOSTIEK
Directe e-mail
Directe marketing
Dit is geen oplichterij
Dit is geen rotzooi
Dit is geen spam
Dit zal niet lang duren
Doe het vandaag
Dringend
Duizenden
Een keer
Eenmalige mailing
Elimineer slechte kredietwaardigheid
Email reclame
E-mailoogst
Extra inkomen
Extra inkomsten
Facturatie adres
Fantastische deal
Financieel
Financieel onafhankelijk
Financiële vrijheid
Formulierhandtekening afdrukken
Garantie
Geef het weg
Geen inventaris
Geen investering
Geen kosten
Geen kredietcontrole
Geen leeftijdsbeperkingen
Geen medische onderzoeken
Geen spam
Geen teleurstelling
Geen truc
Geen tussenpersoon
Geen vangst
Geen verborgen
Geen verkoop
Geen verplichting
Geen verplichtingen
Geen vragen gesteld
Gegarandeerd
Geld
Geld terug
Geld verdienen
Gelieve te lezen
Gemakkelijke voorwaarden
Geneesmiddel
Geneest Kaalheid
Geproduceerd en verzonden
Geweldig aanbod
Gewicht spam
Gewichtsverlies
Gezien op
Gloednieuwe pager
Goede koop
Goedkoop
Graaf vuil op van vrienden
Gratis
Gratis consultatie
Gratis dvd
Gratis geld
Gratis geschenk
Gratis hosting
Gratis investering
Gratis leads
Gratis monster
Gratis proefperiode
Gratis subsidiegeld
Gratis voorbeeld
Groeihormoon
Grote geld
Haal het weg
handelen
Heeft het over verborgen kosten
Herfinancieren
Herfinancieren huis
Het formulier
Het is effectief
Het volgende formulier
Hier
Home Based Business
Honderd procent gegarandeerd
Honderd procent gratis
Hou op
Huis
Huis geherfinancierd
Hypotheekrentes
Ik kan niet zonder
Info die u heeft aangevraagd
Informatie die u heeft aangevraagd
Inkomen
Inkomen van thuis
internet marketing
Internetmarkt
Investering
Investeringsbeslissing
Je eigen baas
Je inkomen
Jij bent een winnaar!
Juridisch
Kaarten worden geaccepteerd
Kabel omvormer
Kans
Keert om
Keert veroudering om
Kijk zelf maar
Klik
Klik hier
Klik hieronder
Klik om te verwijderen
Koop direct
Koopje
Kopen
Kopieer dvd's
Kopieer nauwkeurig
Korting
Kosten
Kredietbureaus
Krijgen
Laagste verzekeringstarieven
Laat uw bedrijf exploderen
Lagere maandelijkse betaling
Lagere rente
Lagere rentetarieven
Laser Printer
Laten staan
Leden dingen
Leningen
Leven
Levenslang
Lid
Lid zijn
Luxe auto
Mail in bestelformulier
Marketing
Marketing op meerdere niveaus
Marketingoplossingen
Massale e-mail
Medisch
Medium
Meer bezoekers trekken
Meer internetverkeer
Meld u vandaag gratis aan
Mens
Merknaam
Miljard
Miljard dollar
Miljoen
Miljoen dollar
MLM
Monster
Net zo
Niet bedoeld
Niet bekendgemaakte ontvanger
Niet cumuleerbaar met andere aanbiedingen
Niet verwijderen
Nieuw
Nieuwe domeinextensies
Nigeriaanse
Nooit
Nu
Nu alleen
Onbeperkt
Onder voorbehoud van contant geld
Onder voorbehoud van krediet
Onderhouden
Ongedekt krediet
Ongedekt krediet / schuld
Ongedekte schuld
Ongelooflijke deal
Ongevraagd
Online aanmelden
Online apotheek
Online biz-mogelijkheid
Online marketing
Oordelen kopen
Open
Oplossing
Opruiming
Overeenkomstig
Potentiële inkomsten
Prestatie
Prijs
Prijzen
Prioritaire post
Probleem
Profiteer nu
Pure winst
Risicovrij
Roestvrij staal
Schuldeisers bellen
Schulden elimineren
Schulden en kredieten consolideren
shopper
Slapend
Slechts $
Sluit je aan bij miljoenen
Sluit je aan bij miljoenen Nederlanders
SNEL
Snel geld
snurken
Sparen tot
Speciale promotie
Spullen te koop
Succes
Terwijl je slaapt
Tevredenheid
Tevredenheid gegarandeerd
Thuiswerken
Thuiswerkgelegenheid
Tiener
Tijdelijke aanbieding
Toegang
Trial
Twijfel niet!
U bent geselecteerd
Uit de schulden komen
Uitstekende waarden
Uitverkoop
Vakantie
Vakantie aanbiedingen
Valium Viagra
Vanuit huis
Veel geld
Verbazingwekkend
Verborgen
Verborgen activa
Verborgen kosten
Verborgen troeven
Verdien €
Verdien extra geld
Verdien per week
Verdienen
Verdubbel je
Verdubbel uw inkomen
Vergelijk tarieven
Vergelijken
Verhoog de verkoop
Verhoog het verkeer
Verhoog uw omzet
Verklaring van disclaimer
Verkoop
Verlaag uw hypotheekrente
Verliezen
Vermijd
Verplichting
Versteld staan
Vertelt u dat het een advertentie is
Vertrouwelijk bij alle bestellingen
Verwacht te verdienen
Verwijderen
Verwijderingsinstructies
Verwijdert rimpels
Verzamel kinderbijslag
Verzamelen
Verzekering Afvallen
Verzonden in overeenstemming
VIAGRA LEVERING
Vicodin
Volledige terugbetaling
Voor maar
Voor slechts
Vooraf goedgekeurd
Voorkom een ??faillissement
Voorraad alert
Voorraden zijn beperkt
Voorwaarden
Vrij
Vrijheid
Waar wacht je op?
Waarom meer betalen?
Wachtwoorden
Was het maar zo gemakkelijk
We eren allemaal
We haten spam
Webverkeer
Weekendje weg
Wees yo
Werk vanuit huis
Wie wint er echt?
Wil creditcard
Winkelen
Winnaar
Winnen
Winsten
Won
Wonder
Xanax
Zal je ogen niet geloven
Ze geven het gewoon weg
Ze houden uw geld - geen restitutie
ZOALS GEZIEN
Zoals te zien op
Zoekmachines
Zolang de voorraad strekt