Gerelateerd - Spam, Uw e-mail wordt gezien als spam
Gerelateerd - E-mail menu
Gerelateerd - Outlook menu
Gerelateerd - Outlook start niet
Gerelateerd - Outlook problemen oplossen
Gerelateerd - Gmail problemen
Gerelateerd - Relay Access Denied
Gerelateerd - Bij e-mail, Serverfout 550
Gerelateerd - SPF Check, Foutcode 550 5.7.26
Gerelateerd - Digitaal factureren
Gerelateerd - E-mail foutmeldingen
Gerelateerd - E-mail foutcodes, SMTP Error codes, SMTP Foutcodes
Gerelateerd - Zwarte lijsten - Black Lists
Gerelateerd - Spamfilter
Gerelateerd - WeTransfer
Gerelateerd - Grote bestanden versturen / Grote e-mail bijlagen
Mail komt niet aan
Wanneer persoon A persoon B een mail stuurt en de mail komt niet aan, dan kan dat
aan de kant van de verzender liggen, maar ook aan de kant van de ontvanger.
Wat U dient te doen is in goed overleg met de andere partij samen proberen te
achterhalen wat hiervan de oorzaak kan zijn.
1. Wat vaak gebeurt is dat de mail dan is aanbelandt in de spambox van de ontvanger.
Wat de ontvanger hieraan kan doen is het e-mail-adres toevoegen aan de lijst met veilige
afzenders. Dit kunt U doen door met de rechter muisknop op de mail te klikken en deze
keuze uit het menu te kiezen.
2. of dat de mail nog in postvak-uit staat van de verzender, terwijl de verzender in de
veronderstelling verkeert dat de mail reeds verzonden is.
Er kunnen tal van oorzaken ten grondslag liggen aan het feit waarom een mail niet aankomt.
In plaats van samen met de andere partij uitgebreid uit te zoeken waarom de mail niet aankomt,
kunt U ook overwegen om even snel 'om het probleem heen te fietsen'. Dit kan bijv. doordat de ontvanger
gebruik maakt van meerdere e-mail adressen en bijvoorbeeld ook een reserve e-mailadres
heeft, bijvoorbeeld: voornaamachternaam@gmail.com of voornaamachternaam@outlook.com.
De verzender stuurt de mail opnieuw, maar nu naar een alternatief e-mailadres van de ontvanger.
Op deze pagina gaan we dieper in op deze materie.
Uw E-Mail komt bij bepaalde personen niet aan of
U kunt van bepaalde personen geen mail ontvangen
De situatie
U verstuurt en ontvangt mail via uw eigen domein: info@uwwebsitenaam.nl
Probleem
- U kunt iederen mails sturen, maar van sommige personen ontvangt U
de mail weer retour of de mail komt niet aan of de ontvanger krijgt
uw mail in de spambox.
Een mogelijke oplossing
Laat door uw hosting-provider een SPF-record aanmaken
en deze toevoegen aan de DNS-instellingen van uw domein.
Zie de link hieronder voor meer informatie:
LINK - SPF-Record
E-Mail komt terug met een foutmelding
LINK - Google - E-mails worden teruggestuurd met een foutmelding
Uw E-Mail ( o.a. .pdf facturen ) komt bij de ontvanger in de Spambox, i.p.v. in Postvak-In
LINK - Spam
Gmail e-mail berichten komen niet aan in Microsoft Hotmail
Hotmail ontvangt geen Gmail e-mailberichten
LINK - Google Translate - Vertaal naar Nederlands
LINK - Microsoft Support : Synchronisatieproblemen met e-mail in Outlook.com oplossen
LINK - Microsoft - Ik krijg bepaalde mails niet meer binnen in outlook/hotmail
LINK - Microsoft - Sommige mails komen niet binnen op hotmail.com
LINK - Microsoft - Ik krijg bepaalde mails niet meer binnen in outlook/hotmail
LINK - Microsoft - Mails komen niet aan op mijn hotmail adres...
LINK - Microsoft - Not receiving emails from Gmail in my Hotmail
LINK - Google - Problem with outgoing emails to hotmail
LINK - Using Outlook: Gmail sent to Gmail OK; GMail to Hotmail fail
LINK - Google - Cannot send Emails from Gmail to Hotmail.
LINK - How Do I Fix Hotmail Not Recieving Emails
LINK - Not Receiving My Gmail Emails in my Hotmail Accounts (Fix)
LINK - Why aren't emails from Gmail showing up in my Hotmail account?
LINK - Cannot send emails to hotmail accounts
LINK - Zoho emails not being delivered to Hotmail accounts!!
LINK - Can't receive hotmail emails with gmail account?
E-Mail komt niet aan en U krijgt de mail terug met foutcode 550 5.7.26
U stuurt iemand een mail en U ontvangt de mail terug met de foutcode: 550 5.7.26
Zie de link hieronder met informatie en oplossingen voor dit probleem.
LINK - SPF Check
LINK - SPF
E-Mail komt wel binnen op de webmail, maar komt niet aan/binnen in Microsoft Outlook
Uit de praktijk
De situatie
We hebben Microsoft Outlook 365 op de computer.
We willen de email: info@domeinnaam.nl ophalen.
Voor het ophalen van de mail wordt gebruik gemaakt van POP.
Probleem
Sinds de laatste paar weken komt de e-mail op de laptop niet meer binnen
via: Microsoft Outlook 365.
We controleren of de e-mail wel binnenkomt via: Webmail.
Dat kunt U ook doen door het navolgende op te vragen in de adresbalk van
uw webbrowser: Google Chrome, Mozilla Firefox of Microsoft Edge
Typ in de adresbalk in:
www.uwwebsitenaam.nl/webmail
of :
webmail.uwwebsitenaam.nl
Wat blijkt: We loggen in op de webmail en daar komt de mail wel normaal binnen.
Kortom, er is een probleem ergens tussen de webmail en Microsoft Outlook 365.
Oplossing
1.
We hebben eerst geprobeerd om het bestaande bestand: info@uwwebsitenaam.nl.pst
te repareren m.b.v. het ScanPST.exe programma van Microsoft.
Hoe U dat kunt doen, dat kunt U nalezen in de link hieronder:
LINK - Outlook .pst bestandsreparatie m.b.v. scanpst.exe
LINK - Scanpst.exe locatie
Het programma: ScanPST.exe, welke zich bevindt in de map van het programma
Microsoft Outlook 365, op uw lokale computer, heeft het bestand: info@uwwebsitenaam.nl.pst
geanalyseerd en de fouten in dit bestand gerepareerd.
Ondanks deze reparatie kwam de e-mail nog niet binnen in Microsoft Outlook 365.
2.
Nu hebben de het volgende gedaan en dat loste het probleem WEL op:
a.
We hebben een backup gemaakt van het Outlook databestand: info@uwwebsitenaam.nl.pst
in een aparte andere map.
Dit bestand bevondt zich in de map:
C:\Users\Gebruikersnaam\Documenten\Outlook-bestanden
b.
Daarna hebben we het e-mail account: info@uwwebsitenaam.nl verwijderd uit Microsoft Outlook 365.
We hebben ook het huidige databestand: info@uwwebsitenaam.nl.pst verwijderd, nadat we eerst
hiervan een backup hadden gemaakt, in een aparte map.
c.
Daarna hebben we Microsoft Outlook 365 afgesloten en opnieuw gestart.
d.
Vervolgens hebben we een nieuw e-mail-account aangemaakt voor: info@uwwebsitenaam.nl
en zijn we ook begonnen met een NIEUW Outlook databestand.
Daarna kwam de ontbrekende mail weer binnen in Microsoft Outlook 365.
e.
Nadien hebben we in Microsoft Outlook 365, via: Bestand, Openen, Importeren/exporteren het
reeds bestaande en gebackupte bestand: info@uwwebsitenaam.nl.pst opnieuw geïmporteerd.
Probleem opgelost.
Mail komt wel binnen op de webmail, maar komt niet aan/binnen in Microsoft Outlook
Uit de praktijk
De situatie
We hebben een vaste PC met Microsoft Outlook 2010 en maken gebruik van
het programma Mailwasher, om vooraf de mail welke binnen komt in te kunnen
zien bij de provider. Hiermee kan potentieel ongewenste mail bij de provider
vooraf al verwijderd worden. Kijken in de Webmail en bij de provider de ongewenste
mail verwijderen komt in feite op hetzelfde neer.
De praktijk wil het volgende:
Er komen 20 mails binnen bij de provider. Bij het ophalen van de e-mail in
Microsoft Outlook komen er echter maar 17 mails binnen, op de pc. De andere 3 e-mails
komen NIET binnen in Microsoft Outlook en zijn nergens te vinden in Microsoft
Outlook. Deze 3 e-mail zijn echter wel zichtbaar in de webmail / Mailwasher.
LINK - Webmail
Microsoft Outlook 2010 lijkt goed te werken en de server-instellingen waren alsvolgt:
Pop-naam = mail.domeinnaam.nl
POP-poort = 110
Versleuteling = Geen
Smtp-naam = mail.domeinnaam.nl
SMTP-poort = 25
Versleuteling = Geen
Aanvankelijk werd er vanuit gegaan dat het mogelijk een probleem was van Outlook 2010
Besloten is om naar een nieuwere versie over te stappen van Microsoft Outlook.
Mogelijke oplossing
Office 2019 gekocht via internet en geinstalleerd.
Wat bleek: bij het converteren van het Microsoft Outlook .pst bestand gaf Microsoft
Office 2019 aan dat het .pst databestand beschadigd was en we hebben het Microsoft
Outlook .pst bestand direkt laten repareren door Microsoft Outlook, vanuit Outlook 2019,
met een druk op de knop. Nadat het .pst databestand van Microsoft Outlook geconverteerd
en gerepareerd was door Microsoft Outlook 2019 startte Microsoft Outlook 2019 op en de
mail leek allemaal weer goed binnen te komen.
De werkelijk oplossing was mogelijk de reparatie van het .pst bestand. Daarom kwamen de mails
mogelijk niet binnen. Even leek het goed te gaan maar kort daarop bleek toch weer een mailtjes
wel aan te komen in de webmail maar nog steeds niet in Microsoft Outlook 2019.
Het probleem was dus blijkbaar nog niet helemaal 100% verholpen.
Daarna hebben we de server-instellingen alsvolgt gewijzigd van de mail:
Pop-naam = mail.domeinnaam.nl
POP-poort = 995
Versleuteling = Ja
Smtp-naam = mail.domeinnaam.nl
SMTP-poort = 587
Versleuteling = Automatisch
Daarna kwam alle mail wel binnen in Microsoft Outlook 2019.
Conclusie
- het probleem kan mogelijk zijn opgelost door de overstap van Microsoft Office 2010 naar 2019, maar
het is aannemelijker dat bepaalde mail niet binnenkwam omdat het Microsoft Outlook .pst data bestand
( en waar alle e-mails in zitten, per email adres ) beschadigd was.
- Komt bepaalde mail niet niet binnen, scan dan uw eigen e-mail data-bestand op fouten, m.b.v. het
programma: scanpst.exe
- Komt bepaalde mail bij de ontvanger niet binnen, dan dien de ontvanger zijn/haar mailbox te
scannen m.b.v. scanpst.exe
LINK - Outlook .pst bestandsreparatie m.b.v. scanpst.exe
LINK - Scanpst.exe locatie
LINK - Spamfilter
IMAP en POP
LINK - Microsoft : Wat zijn IMAP en POP?
LINK - Microsoft : POP-, IMAP- en SMTP-instellingen voor Outlook.com
LINK - Google : Gmail controleren via andere e-mailplatforms ( IMAP )
LINK - Google : POP gebruiken om Gmail-berichten met andere e-mailclients te lezen
Google - Gmail
Nederlands
LINK - Mijn e-mail was vertraagd of is niet aangekomen
LINK - Google - Probleemoplossing voor afzenders met problemen met e-mailbezorging
LINK - Google - Problemen met teruggestuurde of geweigerde e-mails oplossen
LINK - Google - Limieten voor de verzending en ontvangst van e-mail
LINK - Google - Bestandstypen die worden geblokkeerd in Gmail
LINK - Google - Iemands e-mails blokkeren
Engels
LINK - Google - An email I sent was delayed or didn't arrive
LINK - Google - Troubleshooting for senders with email delivery issues
LINK - Google - Fix bounced or rejected emails
LINK - Google - Limits for sending & getting mail
LINK - Google - File types blocked in Gmail
Microsoft
Nederlands
LINK - Verzonden email komt niet aan
LINK - Afzenders blokkeren of e-mail markeren als ongewenste e-mail in Outlook.com
LINK - Het beschermingsniveau voor ongewenste e-mail wijzigen
LINK - mail komt niet aan in Outlook
LINK - E-mail komt niet aan bij ontvanger
LINK - Verzonden mail komt niet aan, maar er is geen foutmelding
LINK - Sommige mail komt niet meer binnen
LINK - Emails komen niet toe bij de ontvanger ondanks veelvuldig ingeven van een verificatiecode
LINK - Sommige mails komen niet binnen
LINK - Bepaalde mails worden niet ontvangen
LINK - Bij het versturen van mails naar groepen komt de mail niet bij alle geadresseerden aan.
Engels
LINK - Mail does not arrive in hotmail
Apple
LINK - Als u een controle- of herstelmail niet hebt ontvangen
Hotmail.com / Outlook.com
Microsoft
Nederlands
LINK - Microsoft Support : Synchronisatieproblemen met e-mail in Outlook.com oplossen
LINK - Microsoft Support : Verzonden e-mail in Outlook.com komt terug met de melding 'Fout bij het bezorgen'
LINK - mail komt niet aan in Outlook
LINK - Sommige mails komen niet binnen op hotmail.com
LINK - Ik krijg bepaalde mails niet meer binnen in outlook/hotmail
LINK - Mails komen niet aan op mijn hotmail adres...
LINK - Mails komen niet binnen op outlook
LINK - Sommige mails komen niet binnen
LINK - Ik krijg bepaalde mails niet meer binnen in outlook/hotmail
LINK - Ik ontvang geen e-mails die zijn verzonden door vrienden/familie
LINK - Kan geen e-mails ontvangen van 1 persoon.
Microsoft
Engels
LINK - Mail does not arrive in hotmail
Overige
LINK - Hosting2go - Waarom kan ik niet mailen naar Hotmail?
LINK - Hostdeko - Mails komen niet aan bij Hotmail, Outlook, Live of MSN
LINK - Webstick - Hotmail mails komen niet binnen (ook MSN, Outlook, Live)
Mijn verstuurde Mail wordt gezien als Spam
LINK - Antagonist - Waarom komt mijn e-mail bij de ontvanger in de spam?
LINK - Neostrada - Waarom worden mijn mails als spam gezien?
LINK - Vlot-en-goed - Voorkom dat je MailChimp nieuwsbrief als spam wordt gezien
LINK - Enormail - Hoe voorkom ik dat mijn mail in de spambox terecht komt?
LINK - Dodo - Email komt niet aan. IP staat op een Spamfilter blacklist
LINK - Domein-direct - Mijn mail wordt als spam gezien of komt niet aan
LINK - Buro KREAS - Waarom komt mijn e-mail / nieuwsbrief niet aan?
LINK - Consumentenbond - Spam blokkeren en voorkomen
Links
LINK - Emerce - Acht redenen waarom je e-mails niet aankomen
LINK - Tweakers - Email komt soms niet aan.
LINK - Hoasted - Waarom wordt mijn email niet verstuurd / komt verstuurde email niet aan
LINK - Hostnet - E-mail komt niet aan
LINK - VIP Internet - Waarom komen bepaalde e-mails niet binnen?
LINK - Vimexx - Waarom kan Ik wel email versturen maar niet ontvangen?
LINK - WebhostNow - Email komt niet aan
LINK - Antagonist - Email komt niet aan
LINK - Afas - E-mail komt niet aan bij de ontvanger. Hoe kan dit? Wij gebruiken de e-mailserver van AFAS Online
LINK - Transip - Ik kan geen e-mail meer versturen of ontvangen
LINK - Mijndomein - Foutmelding: Doorsturen van e-mail geeft foutmelding of komt niet aan
LINK - Vanenvooroma - De mail van oma komt niet aan
LINK - WPhelpdesk - Problemen met Contact Form 7
LINK - SandraGortemaker - Waarom komt mijn nieuwsbrief niet aan?
LINK - Docufilter - Help, mijn mailing komt niet aan!
LINK - PCactive - Waarom komt mijn mail niet aan?
LINK - OAmkb - Beheerdersquarantaine: email komt niet aan in Google
LINK - Sitedeals - Email komt niet aan Hotmail.
LINK - Kpn - Email komt niet binnen, ondanks dat het wel bij verzonden items staat.
LINK - Buro KREAS - Waarom komt mijn e-mail / nieuwsbrief niet aan?
LINK - Mailblue - Wat is een bounce en hoe kan ik die voorkomen?
E-mail komt niet aan :
Nederlands
LINK - Zoeken bij Microsoft Answers: mail komt niet aan
LINK - Zoeken bij Microsoft answers: Email komt niet aan
LINK - Zoeken bij Microsoft Support: mail komt niet aan
LINK - Zoeken bij Microsoft Support: Email komt niet aan
Engels
LINK - Zoeken bij Microsoft Answers : mail does not arrive
LINK - Zoeken bij Microsoft Answers : Email does not arrive
LINK - Zoeken bij Microsoft Support : mail does not arrive
LINK - Zoeken bij Microsoft Support : Email does not arrive
LINK - MSOutlook.info - Not receiving some expected emails; Checklist
LINK - Apple - Mail sends ok but does not arrive - just to one address!
LINK - Superuser.com - What diagnosis steps can I do if my emails send, but are not received, not even as spam?
Wat gebeurt er als de mail niet aankomt
Als de mail niet aankomt dan ontvangt de verzender van de mail een mail terug van de mailserver
van de provider dat een antwoord geeft op de vraag waarom de mail niet verzonden kon worden. Dit
antwoord bevat vaak een foutcode. Via deze foutcode is te herleiden of op internet op te zoeken waarom
de mail niet verstuurd kon worden.
Belangrijk is in deze dat de verzender van de mail aan de ontvanger van de mail de exacte
foutmelding doorgeeft, zodat eventueel de ontvanger mee kan helpen om het probleem te traceren.
Ontvangt de verzender van de mail geen antwoord terug van de server, na het versturen van de mail,
dan is het aannemelijk dat de mail door de server is afgeleverd aan de ontvanger.
Het is te kort door de bocht dat de verzender van de mail aangeeft dat de mail niet verstuurt kon worden
en dat de ontvanger van de mail dus een probleem heeft en dat de ontvanger van de mail het probleem
dan maar moet oplossen. Als de verzender van de mail de melding ontvangt en weet dat de mail niet
verstuurd kon worden, dan weet de verzender de exacte oorzaak, de ontvanger krijgt geen melding.
De verzender van de mail dient de ontvanger van de mail exact te vertellen wat de foutmelding was,
welke de verzender van de mail als antwoord van de mail-server heeft ontvangen.
Het probleem kan liggen bij:
1. de verzender van de mail
2. de mail-server
3. de ontvanger van de mail
Indien de verzender van de mail een foutcode heeft terugontvangen van de mail-server, zoek
deze foutcode dan op, bij een zoekmachine op internet. Dan weet U snel wat de werkelijke
oorzaak van het probleem was.
LINK - E-mail foutcodes, SMTP Error codes, SMTP Foutcodes
LINK - E-mail foutmeldingen
1 - Probleem ligt bij de verzender
LINK - Mail bepaalde afzender komt sindskort niet meer aan - hoe op te lossen?
1.
Een veel voorkomend probleem is dat de verzender van de mail te grote bestanden als bijlage en/of te veel
grote bijlagen bij een mail verstuurd. Wilt U grote bestanden versturen per mail, maak dan bijvoorbeeld
gebruik van WeTransfer, zie:
LINK - WeTransfer
LINK - Verzonden e-mail in Outlook.com komt terug met de melding 'Fout bij het bezorgen'
LINK - Sent email in Outlook.com comes back "delivery failed"
2.
Mogelijk heeft de verzender een verkeerd gespeld e-mail adres gebruikt.
3.
Mogelijk staat het ip-adres de verzender van de e-mail op een black-list
en komt zijn mail daarom niet aan. De mail-server van de ontvanger van
de mail controeleert of het ip-adres van de verzender van de mail op een of
meer zwarte spam-lijsten staat en zo ja, dan wordt de mail geblocked.
Voor mer informatie hierover, zie de navolgende link:
LINK - Zwarte lijsten - Black Lists
4.
De mail blijft bij de verzender in Postvak Uit staan en gaat niet weg. Mogelijk denkt
de verzender van de mail dat ze wel verstuurd zijn.
Een mogelijke oorzaak hiervan is dat de mail in Postvak uit geen datum-vermelding heeft. Daarom
wordt deze mail niet verstuurd. Het probleem is simpel op te lossen door de mail te
openen in Postvak Uit en in de mail opnieuw op verzenden te klikken. Daarna komt de mail wel in
Postvak Uit te liggen met een datum. Daarna kan de mail wel worden verzonden.
5.
De verzender stuurt een bijlage in de mail en deze bijlage is te groot qua omvang
of is van een bestands-type dat niet wordt gaccepteerd door de server van de ontvangende
partij. U kunt via een e-mail programma niet onbeperkt grote bijlages versturen in de mail.
Meer info hierover kunt U nalezen in de navolgende link:
LINK - De grootte van de bijlage overschrijdt de toegestane grens fout wanneer
u een grote bijlage toevoegt aan een e-mailbericht in Outlook
De oplossing hiervoor is om uw mail te versturen d.m.v. bijvoorbeeld: WeTransfer.
M.b.v. WeTransfer kunt U veel grotere bijlages versturen via mail.
Voor meer info over WeTransfer zie de navolgende links:
LINK - WeTransfer
LINK - Grote bestanden versturen / Grote e-mail bijlagen
2 - Probleem ligt bij de server
LINK - Waarom worden e-mailberichten die naar Outlook.com worden gestuurd op beleidsgronden geweigerd?
3 - Probleem ligt bij de ontvanger
1.
Wat ook voorkomt is dat de e-mail van de verzender bij de ontvanger in de
spam-box of in de map ongewenste e-mail is terechtgekomen, in plaats van
in Postvak IN. Aan de ontvanger van de mail: controleer deze 2 mappen.
De oplossing hiervoor ( voor de volgende keer ) is de volgende:
De ontvanger van de mail dient het volgende te doen:
- Ga naar de map Spam, in uw mail-programma
- Zoek de betreffende mail op
- Klik met de rechter muisknop op de mail
- Kies huit het menu: verplaatsen mail naar Postvak IN
- Zit de mail weer in Postvak IN, doe dan het volgende
- Klik opnieuw op de rechter muisknop, op de betreffende mail
- Kies uit het menu: Ongewenste e-mail ...
- Kies daarna: Afzender toevoegen aan de lijst met veilige afzenders
- Hiermee voorkomt U, dat de mail van de betreffende afzender de volgende keer in de spam-box komt.
2.
De ontvanger van de mail heeft de spamfilter op de server te strak afgesteld.
Een Spam-filter op de server is mogelijk een getal tussen 1 en 10.
1 - Vrijwel alles is spam, 10 = Vrijwel niets is spam. Standaard staat dit getal op 7
De ontvanger dient dit getal op te hogen, zodat de kans kleiner wordt dat
de ontvangen mail als spam wordt aangemerkt.
De ontvanger kan ook contact opnemen met zijn hosting-provider of server-beheerder
en verzoeken om het spam-filter wat minder scherp af te stellen, of om het e-mail adres
van de afzender toe te voegen aan de lijst met veilige afzenders.
Voor meer info, zie de navolgende link:
LINK - Spamfilter
3.
De ontvanger wil mogelijk uw mail helemaal niet ontvangen en heeft uw
mail-adres op de zwarte lijst gezet in zijn/haar spam-filter, op de server.
Voor meer info hierover, zie de navolgende link:
LINK - Zwarte lijst ( met te blokkeren e-mail afzenders )
4.
Uit de praktijk
Microsoft Outlook lijkt goed te werken en toch komen sommige e-mail niet binnen in
Microsoft Outlook. Wanneer we via webmail bij de provider in de mailbox kijken,
dan komen daar de e-mails wel aan, maar nadien komen sommige e-mails
niet binnen in Microsoft Outlook.
Oorzaak
Het outlook .pst databestand was niet helemaal in orde en defect.
Dit bestand met daarin alle Outlook e-mail data, bevindt zich op veel Windows 10
computers in de navolgende map:
C:\Users\Gebruikersnaam\Documenten\Outlook-bestanden
Dit bestand is defect en dient te worden gerepareerd.
Oplossing
De oplossing was om het Microsoft Outlook e-mail data bestand met de extentie .pst
te laten repareren m.b.v. het programma SCANPST.EXE
Zie de navolgende links voor meer informatie:
LINK - Outlook gegevensbestanden menu
LINK - Scanpst.exe
Na de reparatie van het outlook .pst databestand kwamen alle e-mails weer binnen
in Microsoft Outlook.
|
|